استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی
سرخط خبرها

ساعت بازی شهرخودرو و آلومینیوم اراک| راضی به مساوی!

  • کد خبر: ۹۶۷۶۲
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
ساعت بازی شهرخودرو و آلومینیوم اراک| راضی به مساوی!
در اولین بازی از دور برگشت لیگ برتر، شهر‌خودرو امروز میهمان آلومینیوم اراک است.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ روز دوم از هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال، امروز ادامه می‌یابد که در مهم‌ترین بازی برای ما خراسانی‌ها تیم فوتبال شهر‌خودرو از ساعت‌۱۵ در شهر اراک به‌مصاف آلومینیوم این شهر می‌رود؛ تیم قدرتمند و سرحال رسول خطیبی که امسال هم توانسته است انسجام خودش را حفظ کند و به‌عنوان یکی از تیم‌های بالای جدول لیگ دارای شخصیت و اعتبار شود.

آن‌ها با شکست‌دادن پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه خودی که دومی منجر به حذف تیم اصفهانی‌ها از جام حذفی نیز شد، از روحیه بسیار خوبی نیز برخوردارند و این همه کار را برای نماینده نگون‌بخت خراسان که این فصل با انواع‌و‌اقسام حاشیه‌ها درگیر است، سخت‌تر می‌کند.

شاگردان داوود سید‌عباسی هم‌اکنون نامزد اصلی سقوط به لیگ دسته‌اول هستند و از همین امروز ۱۵ بازی فینال‌گونه پیش‌رو دارند که تک‌تک امتیازات آن می‌تواند برای این تیم سرنوشت‌ساز باشد. آن‌ها اگر می‌خواهند در لیگ بمانند، باید کاری کارستان کرده و درچند بازی مهم مثل همین مسابقه امروز با آلومینیوم بزرگی کنند و چند امتیاز سخت را از دهان شیر بیرون بکشند، و‌گرنه با کمال‌تأسف امیدی به بقای تنها‌نماینده خراسان رضوی در بالاترین سطح فوتبال ایران نیست.

راضی به مساوی بازی رفت

شهر‌خودرو در بازی رفت خود با آلومینیوم که اولین بازی ۲ تیم در لیگ برتر امسال بود، در ورزشگاه امام‌رضا (ع) صفر- صفر مساوی کرد که در آن زمان یک نتیجه بد برای تیم مشهدی محسوب می‌شد، اما حالا شرایط به‌شکلی برای ۲ تیم پیش رفته که اگر امروز شهر خودرو بتواند همین تساوی را در اراک بگیرد، باید شادمان باشد. در آن بازی با اینکه تیم شهر‌خودرو در دقیقه‌۹۰ جمع‌و‌جور شده بود و حتی رضا مهاجری که فقط در همان بازی سر‌مربی شهر‌خودرو بود، نتوانست روی نیمکت بنشیند، ولی خیلی‌ها از تساوی به‌دست‌آمده راضی نبودند.

دست‌بر‌قضا شرایط بازی هم به‌گونه‌ای بود که این توقع را تا حدودی منطقی جلوه می‌داد؛ اما بعد از آن هرچه شرایط فنی و غیر‌فنی آلومینیوم بهتر شد، این‌طرف اوضاع بدتر و بدتر شد؛ تاجایی‌که حالا این ۲ تیم در دنیایی متفاوت به هم رسیده‌اند. عصر امروز این تیم اراکی است که شانس بزرگی برای برنده‌شدن در بازی دارد و هر نتیجه‌ای غیر از این برای آن‌ها ناراحت‌کننده خواهد بود و در طرف مقابل شهر‌خودرو شور‌بختانه راضی به یک‌امتیاز بازی است، برنده‌شدن و ۳‌امتیاز پیشکش!

شارژ روحی آلومینیوم اراک

اراکی‌ها بعد از حذف سپاهان از جام حذفی در اوج آمادگی روحی و فنی قرار دارند و از هر نظر مهیای پیروزی در بازی امروز هستند. شاگردان رسول خطیبی که نیم‌فصل نخست لیگ برتر را با کسب ۲۴‌امتیاز و حضور در جایگاه چهارم جدول به پایان رساندند، امروز این شانس را دارند تا با برتری مقابل شهرخودرو مشهد، دوباره به این رتبه برگردند و خود را به فاصله دوامتیازی تیم رده‌سومی سپاهان برسانند و یک اتفاق مهم را تجربه کنند.

بازیکنان آلومینیوم عصر دیروز در‌حالی آخرین تمرینشان قبل از بازی هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل شهرخودرو را در زمین شماره‌یک این کارخانه برگزار کردند که جمعی از هواداران اراکی نیز در محل تمرین شاگردان رسول خطیبی حضور یافتند و به تشویق سرمربی این تیم و بازیکنان پرداختند. آلومینیوم‌سازان در نخستین مسابقه لیگ برتر به تساوی مقابل شهرخودرو رسیدند، ولی پس از آن ۲ پیروزی متوالی مقابل فولاد‌خوزستان و پرسپولیس داشتند و حالا آن‌ها امیدوارند با برد در بازی امروز، نیم‌فصل دوم را با قدرت شروع کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->